Системи бізнес-центрів та фінансових установ
В бізнесі та фінансовому секторі переважає фізична та інформаційна безпека, а також якість обслуговування клієнтів. Саме тому в такого роду закладах повинна створюватись унікальна IT інфраструктура, що дозволяє зберегти захищеність сервісів, знизити ризики і підвищити ефективність бізнес-процесів. Впровадження передових технологій та інноваційних рішень дозволить підвищити якість і доступність сервісів, а також розширити асортименти надаваних послуг.
Головна   →  Спеціалізовані інженерні системи   →  Системи бізнес-центрів та фінансових установ

Комплекс забезпечення безпеки і надійності

З розвитком інформаційних технологій поряд з традиційними підходами фізичної безпеки, такими як фіксація порушень і несанкціонованого доступу, сигналізація вторгнення, на передній план виходить необхідність впровадження інформаційних систем, що забезпечують безпеку ICT інфраструктури. Для захисту особистих і конфіденційних даних впроваджуються системи запобігання витоку конфіденційної інформації (DLP).

Впровадження систем безпеки нового покоління дозволить виконувати глибокий аналіз переданих і прийнятих даних, забезпечить виявлення і попередження внутрішніх і зовнішніх вторгнень, реалізує підхід забезпечення захисту у всьому комплексі атаки:до, під час, після. Аналіз в ретроспективі дозволить створювати найбільш чітку картину для запобігання аналогічних подій в майбутньому.

Для запобігання витоку інформації через паперові носії може бути використана система SmartPrint з авторизацією перед друком.

Необхідність забезпечення високої доступності сервісів тягне за собою вимушені заходи з побудови відмовостійких, що резервуються майданчиків Центрів Обробки Даних (ЦОД) необхідного рівня надійності. Кожна з таких майданчиків повинна володіти засобами відмовостійкості, самотестування, моніторингу та безперебійної роботи. Сучасна практика використання приватних або публічних хмар дозволяє прискорити виведення на ринок нових продуктів і сервісів, мінімізувати операційні витрати і зменшити час повернення інвестицій.

Система інформаційної безпеки

дозволяє запобігти витоку конфіденційної інформації по різних каналах. Система забезпечує захист від несанкціонованого доступу до інформаційних ресурсів, запобігає вторгнення і робить аналіз і кореляцію подій безпеки.

Система управління друком

призначена для організації централізованого управління і контролю за всіма процесами друку, копіювання і сканування в організації. Система дозволяє вести облік роздрукованих і відсканованих документів, контролювати дії конкретних користувачів за допомогою авторизованого доступу.

Сервіси для клієнтів

Надійність, висока якість і швидкість обслуговування — основні фактораы вибору установи клієнтом. Правильна організація роботи відділень і офісів за допомогою технологій електронної черги вирішує цю задачу. Після реєстрації, в спокійному очікуванні обслуговування, відвідувач може переглядати рекламу або спеціальні пропозиції компанії на ТВ екранах. У разі виникнення надзвичайної ситуації виводяться інформаційні повідомлення про шляхах евакуації та порядок необхідних дій.

Термінали самообслуговування, встановлені в прийомних і залах очікування дозволять скоротити витрати на утримання персоналу відділення. Клієнти ж отримують дружній інтерфейс взаємодії для вирішення дрібних завдань або швидкого отримання інформації.

Інформаційні кіоски

забезпечують відвідувачів самостійним отриманням інформації про діяльність установи, графіку роботи та прийому, інформації про законодавчій базі, порядку заповнення документів і т. п. Кіоски виконуються в оригінальному дизайні і забезпечують вандалостійкість.

Система електронної черги

дозволяє оптимізувати процес обслуговування відвідувачів, прискорити його, а також полегшити час очікування черги. Система забезпечує упорядкування черги, контроль роботи співробітників, автоматичне формування статистичних даних.

Сервисы для персонала

Для проведення різних нарад та інших бізнес-заходів необхідна наявність конференц-залів з відповідним мультимедійним обладнанням. Системи телеприсутності забезпечать можливість проведення віддаленої наради з філіями або партнерами, що дозволить суттєво скоротити витрати на відрядження.

Система відеоконференцзв'язку

призначена для здійснення відеовикликів і об'єднання учасників багатоточкові відеоконференції. Висока якість аудіо і відео дозволяє створити «ефект присутності» віддалених співрозмовників за одним столом переговорів, спростити ведення бізнес-процесів і скоротити кількість відряджень.

Обладнання конференц-залів

складається з обладнання телеприсутності, інтерактивних дощок, системи озвучення (включаючи фіксовані і мобільні мікрофони), обладнання для синхронного перекладу і телевізійних екранів для проведення зустрічей будь-якого масштабу, конференцій і презентацій.