Системи готелів
Сучасні темпи розвитку готельного бізнесу висувають найвищі вимоги до автоматизованих систем управління для підприємств індустрії гостинності. Зростаючі з кожним днем потреби клієнтів і посилення конкурентної боротьби вимагають від готелю здатності швидко реагувати на коливання ринкової кон'юнктури.
Головна   →  Спеціалізовані інженерні системи   →  Системи готелів

Управління готелем

Централізована система управління готелем є базовою інфраструктурою автоматизації готельного господарства. Система охоплює всі функції служб прийому і розміщення гостей, бронювання номерів через Інтернет, виконує інтелектуальні прорахунки з оптимізації прибутку. Комплексна реалізація інтелектуальних систем управління і контролю складів і запасів дозволить ефективно розподіляти ресурси готельного оператора.

Система готельного менеджменту

представляє собою комплекс модулів для ефективного управління готельним господарством. Включає в себе модулі білінгу і тарифів, бронювання номерів і розміщення гостей, створення розкладів і завдань персоналу, аналізу завантаження номерного фонду, бронювання майданчиків (конференц-холи, переговорні кімнати), а також модуль аналітики.

Тільки сервіс!

Надання високоякісного сервісу для забезпечення максимальних потреб постояльців є однією з найважливіших цілей кожного готелю. Бездротовий широкосмуговий доступ до глобальної мережі повинен бути доступний гостю в кожній можливій точці його перебування в готелі, номер, конференц-зал, фойє, SPA комплекс, бар, ресторан. Наявність в номері сучасного інтерактивного телевізора з системою готельного телебачення, а також трансляція світових каналів є обов'язковою вимогою для будь-якого готелю високої категорії. Готелі прагнуть створити атмосферу відпочинку та релаксації для кожного клієнта, і система озвучування дозволяє транслювати музичний супровід під всі необхідні зони готелю, такі як фойє, SPA, ресторани. При інтеграції з системою екстреного оповіщення у разі виникнення надзвичайних ситуацій система використовується для передачі екстрених мовних повідомлень та для ефективного управління потоками евакуації.

Готельне телебачення і відео за запитом

складається з приймачів цифрового телебачення та обладнання подальшого декодування та ретрансляції телевізійних каналів. Кожен номер оснащений сучасною ТБ панеллю. Сервіс відео за запитом надходить від провайдерів цих послуг із захистом DRM, а тарифікація здійснюється через систему управління готельним господарством PMS.

Система озвучування

призначена для трансляції фонової музики в місцях відпочинку гостей, таких як фойє, зони гостинності, SPA комплекси, бари і ресторани. У разі надзвичайної ситуації через цю систему транслюються оповіщення про евакуацію та дії, які необхідно виконати гостям.

Тільки бізнес!

Вже давно готель став не тільки місцем відпочинку, а й місцем проведення різноманітних бізнес-зустрічей, семінарів, курсів тощо Наявність в готелі сучасних засобів проведення такого роду заходів дає йому якісне перевага перед іншими локаціями. Обладнання для проведення відеоконференцій у спеціальних кімнатах переговорів дозволяє створити ефект телеприсутності
для всіх учасників зустрічі і провести її з більш високим результатом. Наявність обладнання для синхронного перекладу дозволяє провести міжнародні конференції з великою кількістю іноземних спікерів. Проекційне і інтерактивне обладнання тільки посилять позитивний ефект від проведення курсів та семінарів.

Система відеоконференцзв'язку

призначена для здійснення відеовикликів і об'єднання учасників багатоточкові відеоконференції. Висока якість аудіо і відео дозволяє створити «ефект присутності» віддалених співрозмовників за одним столом переговорів, спростити ведення бізнес-процесів і скоротити кількість відряджень.

Обладнання конференц-залів

складається з обладнання телеприсутності, інтерактивних дощок, системи озвучення (включаючи фіксовані і мобільні мікрофони), обладнання для синхронного перекладу і телевізійних екранів для проведення зустрічей будь-якого масштабу, конференцій і презентацій.